יובל הלל

עיצוב דירות בתקציב מוגבל

גם לבעלי תקציב קטן יכולה להיות דירה יפה ומעוצבת, ורצוי שזה יהיה גם בעזרת מעצב פנים מקצועי ומוכשר. את העקרונות הנכונים לעיצוב אפשר ללמוד לבד, אבל תמיד טוב להתייעץ עם מישהו שיכול להביט בדירה ולחלק אותה לפי אזורי הפעילות בה, החוזקות ונקודות התורפה. זאת כדי לשפר את המצב שלה ואת הדגשים שצריך להקדיש להם תשומת לב.

עיצוב דירות יכול להתחיל בעריכת רשימת סדר עדיפויות והכנת תכנית עבודה לפי גובה התקציב שעומד לרשותכם. לפי זה אפשר גם להתחיל בעיצוב של חדרי הבית שדורשים טיפול דחוף יותר. בדרך כלל זה המטבח וחדרי השירותים והאמבטיה. תשמחו לשמוע שגם שם תוכלו למצוא פתרונות עיצוב שיהיו נוחים לכל תקציב כדי למצות את מקסימום הפוטנציאל של הדירה.

דגשים חשובים של עיצוב דירה

  • סדר עדיפויות שצריך ללכת לפיו אם התקציב מוגבל. פה תחליטו אם חשוב יותר לתקן נזקים ולאטום את הגג והקירות, או שאתם כבר במצב נוח יותר של צביעת קירות ומשקופים בלבד.
  • בחירת הצבעים תואמת את האופי שלכם, הגודל של הדירה וגם מצאי הריהוט והציוד שלכם. אם אתם יכולים להתחיל ממש מהתחלה תוכלו לשלוט טוב יותר בכל פלטת הצבעים. אם אתם עובדים עם מה שיש, נסו לצבוע מה שאפשר, כולל רהיטים וחפצים שאתם רוצים לחדש.
  • בכלל, רצוי לא לזרוק סתם כי נמאס אם הרהיטים והציוד תקינים. אפשר לחדש ע"י צביעה והחלפת ריפוד או ליטוש ושיוף, ולשמור את הכסף לצרכים יותר דחופים.
  • אם אתם מתכננים הגדלת משפחה או שהיא מצטמצמת, נצלו את ההזדמנות למצוא לזה פתרון נוח וחכם, אולי ע"י בנייה קלה בגבס.

עיצוב הוא הנאה

כשמעצבים באהבה את הדירה אפשר להגיע להישגים מדהימים לבד או בעזרת מעצב. כשמבינים מהם הצרכים שלכם ואילו משאבים עומדים לרשותכם, אפשר לחלק בין שיפוצים חיוניים לבין שיפוצים שאפשר לעשות בהדרגה. בכל מקרה, הטרנד העכשווי קובע שאין טרנד, יש טעם אישי וכל אחד יכול לבחור אלמנטים של עיצוב דירות שמדברים אליו. לכאורה, החופש גדול מדי. למעשה, מותר לכם להשתמש בכל מה שאתם רואים ומשתלב זה בזה בטוב טעם.

קליק לשיחת ייעוץ! דילוג לתוכן