יובל הלל

עיצוב דירות

עיצוב דירות? המודעות עלתה בצורה משמעותית 

המודעות לחשיבות האסתטיקה והעיצוב, עלתה בצורה משמעותית בשנים האחרונות, כחלק מכך, יותר ויותר אנשים בוחרים להשקיע בעיצוב חללי המגורים שלהם, ובוחרים להזמין מעצב פנים מקצועי לצורך המטרה. 

עיצוב דירה המתבצע בצורה חכמה ולוקח בחשבון את כל המשתנים המשפיעים, יכול להפוך גם דירת מגורים בסיסית, לדירת חלומות אמיתית. כמובן, שבכדי ליהנות מכל התועלות שעיצוב דירה מקצועי טומן בחובו, חשוב בשלב הראשון לתכנן את כל הדרישות והצרכים מהליך העיצוב, וכמובן, לבחור בצורה נבונה את מעצב הפנים אשר יירתם לצורך המטרה.

תוכן עניינים

עיצוב דירה- דופלקס בהוד השרון
עיצוב דירה- דופלקס בהוד השרון

התכנון של עיצוב דירה

בשלב הראשון, חשוב כאמור להבין מה המטרות, הצרכים והדרישות מהליך העיצוב, חשוב לשים דגש על נושאים כמו:

  • תקציב – מהו גובה התקציב אותו תוכלו לייעד לצורך המטרה.
  • סגנון עיצובי – אם יש לכם העדפה לסגנון עיצובי מסוים: מודרני, כפרי, וינטג', רטרו וכו' חשוב לקחת גם את הנושא הזה בחשבון.
  • היקף העיצוב – האם אתם מעוניינים להציב את כל הדירה, חלק מהחדרים בלבד, או אולי רק חלל אחד – לדוגמא, עיצוב מטבח, עיצוב סלון וכו'.

הבנת הדרישות והצרכים, תאפשר לכם להגיע מוכנים יותר לשלב הבא, שלב בחירת המעצב.

בחירת המעצב

מעצב פנים אמור להיות איש מקצוע מנוסה ומוכשר, כאשר חשוב מאוד לוודא שיש לכם תקשורת טובה אתו, ותחושת בטן שהוא יכול לבצע את העבודה לשביעות רצונכם המלאה. הדרך הטובה ביותר לקבל את התמונה לגבי יכולותיו של אותו המעצב, היא באמצעות בחינת תיק העבודות שלו – תיק העבודות יכלול בדרך כלל תמונות של דירות וחללים אותם עיצב מעצב הפנים ברבות השנים, ויאפשר לכם להבין אם אתם אוהבים ומתחברים ליכולות ולכישורים של אותו המעצב, או לא – ואז תמיד קיימת אפשרות לעבור בדיוק את אותו התהליך מול מעצב פנים אחר. בסופו של דבר, חשוב מאוד שתרגישו שלמים עם בחירת מעצב הפנים, ולכן, מומלץ לשים דגש על כל הפרמטרים שצוינו ולא להקל ראש בהחלטה.

עיצוב דירות מרשים
עיצוב דירות מרשים

מה נעשה בהליך של עיצוב דירה?

השלב הראשון של תהליך עיצוב דירה, הוא הבנה מקיפה של דרישות הלקוחות, הצרכים שלהם, החלומות אותם הם מעוניינים להגשים, וסגנון החיים אליהם הם מורגלים, או אליו הם מגוונים, ובהתאמה, לעבור להגדרת מאפייני הדירה. בשלב הבא, המעצב ישקוד על בניית פרוגראמה אשר כוללת את כל השינויים התכנוניים אותם יש לבצע בשטח הדירה. בהתאמה לפרוגראמה, ניתן לעבור לשלב הבא, שלב העיצוב בפועל, תוך יישום של כל העבודות הנדרשות בשטח הדירה על ידי בעלי מקצוע רלוונטיים: ריצוף, צבע, חיפויי קירות פנימיים וכו'. בשלב האחרון בתהליך, ולאחר שעבודות העיצוב הושלמו בצורה משביעת רצון, ניתן לעבור לשלב "הלבשת הדירה" אשר כולל רכישת רהיטים ופרטי נוי שונים, אשר אמורים להשתלב בהרמוניה עם הסגנון העיצובי שנבחר – כמובן, ששלב זה מתבצע בשיתוף מלא עם הלקוח.

עיצוב דירות – אחד הדברים החשובים כדי להרגיש בבית

עיצוב דירות הוא אלמנט בלתי נפרד היום מכניסה לדירה. אם בעבר אנשים הרגישו שהם יכולים להיכנס אל הדירה בכל עת, להניח בה רהיטים אקראיים ולהרגיש בנוח, הרי שהיום עיצוב דירות הוא חלק אורגני שממש אי אפשר לוותר עליו. ולמה?

הסטנדרטים העיצוביים של המאה ה-21 הם כבר לא מה שהיה בעבר, בעיקר לאור שיטות הבנייה החדשניות ששמות דגש על בניית חדרים קטנים יותר, על מנת שבניין אחד יוכל להיות מנוצל לכמה שיותר דירות. לכן, בנקודת הזמן הזו עומדות בפניכם שתי אפשרויות: 1. להפוך את החלל הקטן יחסית לעמוס בחפצים ולצפוף. 2. לפנות אל עיצוב דירות ולדאוג שכל פינה בבית תהיה מנוצלת כהלכה.

סוגי דירות לעיצוב ואיך זה קורה בפועל

כל דירה שמיועדת לעיצוב, מביאה איתה רוח אחרת, גודל אחר וכמובן רצונות אחרים מצד הלקוחות. לכן העיצוב של כל דירה ודירה יהיה שונה בפועל, וייקבע בהתאם לאפשרויות העומדות בפני בתור מעצב.

כך, לדוגמה, דירות שגרים בהן זוגות צעירים ילוו, בדרך כלל, בעיצוב מודרני וחדשני, הכולל ריהוט צבעוני עם קירות בהירים, ניצול מיטבי של המרחב מבחינת מיקום הרהיטים והחפצים ועוד. לעומת זאת, דירות שגרים בהן זוגות מבוגרים יותר, שרגילים ואוהבים את האווירה הביתית, החמה והכפרית, יעוצבו בשימת דגש חזק יותר על רהיטי עץ, צבעים חמים ושילוב של גופי תאורה שמתאימים לסגנון העיצוב הזה.

הכי חשוב שתצאו מרוצים

המטרה של כל מעצב היא שהלקוחות שלו יחושו בסוף פרוייקט העיצוב תחושות של סיפוק ושל "פגיעה בול" ברצון שלהם. לכן, ככל שהתקשורת תהיה פתוחה יותר כך אוכל לעצב את הדירה שלכם בדיוק לפי מה שאתם אוהבים. זקוקים למידע נוסף? צלצלו אליי ואשמח לעמוד לרשותכם 052-3683685

לסיכום, בעת עיצוב דירה מומלץ מאוד לבוא עם תקציב מוגדר מראש כי השמים הם הגבול!

יש שאלה שמסקרנת אותך?

אשמח שנשב על כוס קפה ☕ ואענה לך על הכל.
פגישת הייעוץ ללא תשלום.

יובל הלל - מעצב פנים מוכשר

כתבות על עיצוב דירות

שאלות נפוצות

מעבר לפרויקטים של עיצוב המתייחסים לעסקים כמו מסעדות, בתי קפה, מאפיות, מספרות ועוד, אני עובד גם על פרויקטים פרטיים של אנשים שמעוניינים לעצב דירות מכל מיני סוגים: דירות יוקרה, דירות גן, דירות קבלן, דירות קטנות, בתים פרטיים ועוד. איך אני עושה את כל זה? פשוט מאוד – אני קשוב לרצונות שלכם.

התהליך מתחיל בהבנת הלקוח, הגדרת הצרכים, הרצונות וסגנון העיצוב שלו. במהלך הפגישה נבין איך למקסם את הפונקציונליות של החלל בהתאם לצורך. אחרי הפגישה תתבצע תוכנית עבודה והדמיות לפי הצורך.  

בהחלט! אני מלווה את הלקוח מהשלב הרעיוני עד סוף הביצוע וגם אחרי.

במשך השנים ולאורך פרוייקטים רבים שליוויתי, אספתי אנשי מקצוע בכל התחומים שאני מאוד מעריך וסומך על העבודה שלהם.

הכל מתחיל במחקר, אני לומד את העסק ובונה לו סיפור עיצובי ייחודי אשר יהיה סימן ההיכר שלו.

לאחר גיבוש הקונספט העיצובי אנו ממשיכים לשלב התכנון והביצוע, אשר כולל סט תוכנית, הדמיה תלת מימדית, ליווי צמוד ופיקוח עליון.

קליק לשיחת ייעוץ! דילוג לתוכן